Saturday 12 January 2013

mc

hari ni keje pagi. mlm td memang badan dah rasa tak sihat. panas2 sejuk, hidung selsema, asyik bersin2. lepas makan ubat, tido. pagi td bgn lmbat. nasib baik sempat smpi tmpt keje on time. tapi memang tak sedap badan. asyik terbersin2 je sepanjang tgk patient. aku lagi sakit dr patient.

panas je hati ni bila org2 yg sihat wal'afiat dtg cm sakit belakang, tapi nak minta mc. masuk muka ceria je. aku pun dah sakit belakang 3 minggu, dgn flu n fever lagi, takde lak ngada2 nak mc. kena marah semua patient yg minta mc dgn aku hari ni. sorry la ye, wrong timing korang minta mc.

tapi akhirnya aku memang tak tahan juga. tanya bos boleh tak balik awal sebab badan aku betul2 tak larat. nasib baik bos bagi mc.

akhirnya, setelah sekian lama tak mc, hari ni aku mc juga.

setelah overdose with piriton and actifed, aku tertido smpi petang and alhamdulillah bila bangun, hidung yg basah dah kering, dan bersin2 pun dah kurang. kepala yg sakit dah hilang (i mean sakit kepala yg hilang, bukan kepalanya ye. hehe)

besok keje malam. weee!!!! happy! aku pun pelik nape suka keje malam padahal keje malam lagi lama.
ok la gtg. ada keje nak buat. good night world!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... FREE URL Submission - Submit your site to dozens of top search engines for FREE. No strings attached!